fredag 26. juni 2009

Bryllupskort

Det er sesong for bryllup, og da kan det være kjekt å ha et kort eller to i reserve.
På dette kortet har jeg fått med meg to utfordringer.
A Spoon Full of Sugar har bryllupskort som utfordring. På Moving Along With The Times var det er skisse som skulle følges pluss at man skulle bruke fargene jordbær og krem med et hint av sjokolade ! Det ble et enkelt kort med et flott stempel :)
Jeg har brukt offwhite og brun bazzill. Mønsterark fra My Mind's Eye - Just Like Us. Stemplene er fra North Stamps og er trykt med Archival Ink; coffee. Alle kantene er svertet med Distress Ink; Walnut Stain. Roser og charms er fra ebay.

Inni kortet er det også holdt en enkel stil. Har en liten tekst fra North Stamps på side 2 pluss to hjerter og glass trykt ut fra QK. På side 3 er det selvfølgelig laget plass til å skrive på og et lite hjerte fra Heidi Swapp.
På baksiden har jeg mitt personlige stempel og to hjerter.

3 kommentarer:

  1. Brilliant wedding card Berit. Thank you for playing along with our first challenge at MAWTT. Clare xx

    SvarSlett
  2. WOW this is an amzing card Berit, I love the fact that you have decorated it all. Thnaks for joining us on MAWTT this week. Hazelxo

    SvarSlett
  3. Her har det skjedd litt i det siste ja!
    Flott kort du har laget. Det blir noe annet når man dekorerer litt på alle sidene! ;0)

    SvarSlett