torsdag 25. juni 2009

Utfordring

Her er det lenge siden det har skjedd noe. Data'n min er inne på reparasjon, så nå låner jeg gutten sin.

Noen kort har jeg da laget siden sist, og så har jeg prøvd meg på en utfordring !! Tre faktisk på dette kortet.

Everybody Art Challenge skulle det lages et gutte-/mannskort. Da passet det med denne stilige gutten. Hos Truly Scrumptious er det en skisse som er utfordringen pluss at det skulle være noe neglisjert pynt. Så hos meg ble det billettene og den store hvite bradsen. På
Cute Card Thursday skulle det være med et kort med hjul og da passet jo skateboardet bra !!
Jeg har brukt hvit bazzill. Mønsterark fra Crate Paper; Sky og Tulip. Vet ikke hvilken produsent det er på stempelet, men det er fra en vandrepakke. Den neglisjerte pynten er som sagt tickets og bradsen. Metallpynten er festet i en kulelenke. Teksten er et stempel fra Norsk Stempelblad.

10 kommentarer:

  1. Wow cool card - love the little tickets and such a great stamp..


    thanks for joining us on TS

    Dawn

    SvarSlett
  2. Wow absolute brilliant card, love the cute image and the tickets and embellishments are fabby.

    Thanks for joining in our challenge.

    Hugs
    Iris
    EAC-Team

    SvarSlett
  3. Fabulous card, love the image.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  4. Fabulous card. Love the image you've used and the colouring also. Thanks for joining us at TS this week. Hugs Michele x

    SvarSlett
  5. fabulous boys card...love your image and those tickets are perfect for it...thanks for joining in with the Truly scrumptious challenge xxx

    SvarSlett
  6. Wow, what a gorgeous card! Love everything about it.
    Thanks for joining in our challenge.
    Hugs
    Moni
    EAC-Team

    SvarSlett
  7. Fabulous card, great take on the sketch and such wonderful colours. I love the image and your neglected tickets are great.
    Thanks so much for playing along with us at TS.
    hugs Heather xx

    SvarSlett
  8. hallo berit,
    deine männerkarte gefällt mir auch sehr. du hast da wirklich ein tolles motiv gewählt .

    lg isi :)

    SvarSlett
  9. What a cool image - thanks for playing eac.
    hugs
    mamapia

    SvarSlett
  10. This is great! A perfect card for a man. Thanks for joining in our TS challenge.

    SvarSlett