onsdag 19. august 2009

Her er en tøffing...

...og han kom til meg i en av vandrepakkene jeg har vært med på. Synes han er så kjekk !! Moving Along with the Times hadde en skisse + at det skulle være ett " Teen card ". Og da passet jo denne kjekkasen godt :) Pyntet med noen charms og kunne dermed være med på utfordringen til Lili of the valley; som skulle ha charms.





En detalj; "Kulekjedet" var med på noen sko jeg kjøpte meg i sommer. Kan jo ikke kaste sånnt noe, kan jo plutselig få bruk for det i scrappingen / kortlaginga.

Og her er kortet inni

Jeg har brukt sort bazzill. Mønsterark fra BasicGrey, My Mind's Eye og fra restepapiret. Charmsene er festet med GlueDots og floss. Dødningehodet henger i et "kjede". Stempeltrykket er fra Shorty'n Friends; Gutt med jakke. Det er malt med Distress Ink. Tekststempelet er også fra en vandrepakke, så jeg vet ikke produsent. Kantene er distresset med Valnut Stain.

3 kommentarer:

  1. WOW WOW WOW, this is amazing, I love this card,so would my son. Thanks for joining in with us on MAWTT this week again, Love Hazelxoxo

    SvarSlett
  2. Thsi crd is fab..a great card for a teen..love the image and the little charms.
    thanks for taking part in MAWTT good luck and hope you can join us again
    clare x

    SvarSlett
  3. OMG what a totally fab card. The skull is just awesome. Thanks for joining us over at MAWTT x Clare x

    SvarSlett