søndag 16. august 2009

Princess Party

Jeg klarte ikke motstå fargeutfordringen til Color Throwdown. De ville se bruk av disse fargene.
Jeg fant meg en skisse jeg ville prøve meg på hos A Spoon Full of Sugar




Og som overskriften sier er ukens tema hos Creative Card Crew Princess Party. Og da passet det så godt med det ene stempeltrykket jeg tok ut fra en vandrepakke jeg var med på. Kortet ble seende slik ut



Jeg har brukt sort, gul og grå bazzill. Mønsterark fra Basic Grey; suffuse og phresh & phunky. #Blomsterbling" , charms og knapper. Stempeltrykk fra The Greeting Farm malt med Distress Ink og stanset ut med Nestabilities. Tekststempel fra Norsk Stempelblad. Alle kanter er svertet med Vintage Photo.

Klem fra Berit

6 kommentarer:

  1. Very cute card!!! Thanks for playing the Throwdown!

    SvarSlett
  2. Such a sweet card! I'm so glad you liked the colors and decided to play along with us in the Color Throwdown challenge.

    SvarSlett
  3. HI,
    your card is so cute!

    hugs
    alexandra

    SvarSlett
  4. Sehr gut! Vielen Dank für die Teilnahme an der Herausforderung

    SvarSlett
  5. Very pretty, the treatment of the colors is really lovely. Thanks for playing.

    SvarSlett
  6. Wow such an adorable card what fab colours and detail and such a sweet image. Thankyou for taking part in the Creative Card Crew Challenge.
    Paula xxxx

    SvarSlett