tirsdag 29. september 2009

Det ble et julekort i dag også

Jeg hadde gledet meg så til å bruke de nye julearkene jeg kjøpte på messa, men hva skjer når jeg begynner. Jo jeg tar de gamle arkene, for jeg må jo bruke opp de først *dåne*.
Men neste gang skal jeg bruke de nye.....
Jeg fant meg ei fin skisse hos Paper Blooms som jeg ville prøve meg på. Har ikke fulgt den slaviskt denne gangen ( jeg er litt fæl til det ), men den er gjennkjennelig. Eller kanskje den ikke ble så "fri" alikavel ? Hos A Spoon Full of Sugar er utfordringen "Christmas" så da passet jo dette bra der også.
Og slik ble kortet mitt
Fargene ble ikke tradisjonelle julefarger, men "forandring fryder". Jeg har brukt rustrød bazzill. Mønsterark fra 3ndy papir ; "God Jul". Jeg har brukt Nestabilities - Labels One - og embosset det med "Snow Flakes" fra QK. Over der har jeg ett teksttrykk fra Norsk Stempelblad. Jeg har "kulekjede" festet under teksten. Kantene er svertet med Valnut Stain.

På innsiden har jeg også brukt et mønsterark fra My Mind's Eye - Ginger bread Swirl Paper pluss at jeg har embosset en bit bazzill. Teksten er fra Kreativ Hobby.


Baksiden fikk en rest av mønsterarket og mitt personlige stempel.

Kortet fra en annen vinkel.

Klem fra Berit

3 kommentarer:

  1. oh my the inside looks as beautiful as the front :0) thanks for joining us on paper blooms.

    SvarSlett
  2. ooooh nice papers i love the rich look of this.. thanks fo rplaying along at PB xx shelly

    SvarSlett
  3. Beautiful card! I love it:)

    SvarSlett