mandag 7. september 2009

Høsten er kommet....

I dag har det vært høstvær hos oss. Litt regn og vind tyder på at vi går inn i denne årstiden. Og mere er på vei, ifølge værmeldingene. Men da er det trivelig å kunne sitte inne å pusle litt. Kose seg ved scrappebordet :) Så i dag har det blitt ett nytt kort igjen. Fant meg en skisse. Men da jeg var ferdig med kortet kom jeg på at jeg hadde brukt galt stempeltrykk ( ikke riktig produsent ). Snakk om å være bortreist *slår seg hardt i hodet * !!
Men det er to andre jeg kan levere til da. Color Throwdown hadde disse fargene

ABC challenge har kommet til c, og det står for cirkles.

Det ble kanskje ikke helt samme nyanser, men håper det går greit. Jeg har brukt en nyanse av grønn bazzill. Mønsterark fra BasicGrey og My Mind's Eye. Stempel fra Tove Design malt med Distress Ink. Teksten er fra en vandrepakke, og jeg har festet en rose i midten av den. Alle kanter er svertet med Vintage Photo.


Innsiden ble igjen enkel

Baksiden fikk mitt personlige stempel og noen biter av mønsterarkene.

En regnfull klem fra Berit

3 kommentarer:

  1. Beautiful card inside and out¬

    thanks for joining us on ABC

    Dawn

    SvarSlett
  2. Lovely card!
    Thanks for joining us at the ABC Challenge this week!
    Helen x

    SvarSlett
  3. Oh so sweet! Thanks for playing with us in the Color Throwdown challenge!

    SvarSlett