torsdag 17. september 2009

Kort - o - mania bidrag runde 6


Her er mitt kort til runde 6 i Kort - o- Mania på Scrapping .no. Kom til ukesfinalen med dette, og kom på 4.plass ! Kjempeførnøyd :)

Her er div bilder



Jeg har brukt cream bazzill. Mønsterark fra Ancestry.com. En gammel tysk bokside fra 1918. Blonde og bånd. Stempel fra Stempelglede. Charms og roser. Kantene er svertet med Vintage Photo. Inni har jeg også brukt av den gamle boksiden. Stempler fra Norsk Stempelblad. Retro Flowers som det er brukt Martha Stewart punch på kronbladene. Brads og rondeller. Baksiden har også mitt personlige stempel.

Og ellers reiser jeg til Lillestrøm på messe i morgen. Gleder meg masse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Berit

1 kommentar:

  1. Jepp! Nå er vi på tur! =) Bare en time til det braker løst!

    SvarSlett