fredag 23. oktober 2009

Tiden går da så fort

Syns ikke du å det ??
Har ikke fått gjort noe tidligere denne uken, men i går kveld fikk jeg endelig noen timer ved bordet. Julen nærmer seg med stormskritt, så da ble det ett julekort igjen. Jeg fant meg ei flott skisse hos Sketch Saturday som jeg ville prøve meg på.

Ett bilde til
Jeg har brukt blå og hvit bazzill. Mønsterark fra Basic Grey og My Mind's Eye. Et supersøtt stempeltrykk fra hÄnglar og stÄnglar som er malt med Distress Ink. Teksten er fra Norsk Stempelblad. Bling og bånd. Har også brukt punch fra Martha Stewart. Kantene er svertet med Vintage Photo.
Inni har jeg pyntet med ett snøfnugg, pepperkaker, en tekst og bånd.

Baksiden ble veldig enkel med en liten strimle av mønsterarket og mitt personlige stempel.

Ett detaljbilde av den søte gutten ( som er festet med 3D puter )


Og fra en annen vinkel

Da ønsker jeg deg en kreativ fredagskveld :)

Klem fra Berit

2 kommentarer:

  1. Beautiful card Berit. Love the image, and the colours are great too. Louise x

    SvarSlett
  2. Så søtt et kort, dette var nydelig:-)

    SvarSlett