søndag 1. november 2009

November har kommet


Og det er nesten en uke siden jeg har hatt ett innlegg. Etter å ha gått sykmeldt siden juni, er jeg nå tilbake på jobb i aktiv sykmelding. Og da flyr dagene avsted. Men endelig i dag har jeg fått laget ett kort igjen. Jeg fant ei skisse hos Stamp with fun som jeg prøvde meg på. Creative Card Crew ville ha Snowflakes, Paperminutes ville se fargene dark blue / white / silver, Simon Says ville se All That Sparkles og One Stop Craft Challenge ville se Newspaper / Text.

Og sånn ble kortet da
Innsiden fikk samme oppsett som foran
Og baksiden fikk noen rester pluss mitt personlige stempel

Ett detaljbilde av hjertet som jeg har brukt glitterlim på. Har også brukt Glimmermist på snøfnugget.


Og kortet fra en annen vinkel

Da ønsker jeg deg en flott søndagskveld !

Klem fra Berit

Jeg har brukt: Size: 15 x 15

Stempel: hÄnglar og stÄnglar og Panduro

Papir: Bazzill dots mørkeblå, hvit bazzill, blå bazzill og "sølvpapir". Mønsterark fra Papirdesign.

Ink: Distress Ink og Glimmermist.

Pynt: To forskjellige snøfnugg fra QK. Raindrops. Brads.

Verktøy: Punch fra Martha Stewart - branch.

5 kommentarer:

  1. Stunning creation i do love the H&S range he is just so cute, big hugs Pops x

    SvarSlett
  2. Beautiful card! Very much like the snowflakes, the papers and the picture!:)

    Thanks for joining the Simon Says Challenge!:)

    Tímea and DT

    SvarSlett
  3. Gorgeous card, fab colour combo. Thanks for joining in the CCC Challenge. Donna x

    SvarSlett
  4. Oh I'm back again lol, your card is still as Gorgeous as yesterday. Thanks for joining in the one stop craft challenge. Donna x

    SvarSlett
  5. This image is lovely, and the colours great.
    Thanks for joining in with our OSCC.
    Shelley xx

    SvarSlett