søndag 22. november 2009

Rødt og hvitt julekort

Det er noen dager siden jeg lagde dette kortet, men det hopper ikke inn i bloggen av seg selv *lol*. Så da må jeg hjelpe til ! Dette er laget til månedens utfordring til Ett Trykk.
De ville ha ett kort i fargene rødt og hvitt samt at hovedmotivet skulle være en tekst.
Jeg har brukt hvit bazzill som har fått litt Glimmer Mist ( Iridescent Gold ) på kantene. Mønsterark fra My Mind's Eye - Be Merry Frosty Flakes. Teksten er fra Norsk Stempelblad og er embosset med rødt embossingpulver. Punch fra Martha Stewart - doily lace. Brads, charm, roser, QK snøfnugg og bånd knyttet som en sløyfe. Liquid Pearls.
Rundt kanten har jeg stemplet med snøfnugg fra Norsk Stempelblad. Skriveplassen er trykt ut med Nestabilities.


Baksiden er enkel med en bit av mønsterarket, QK snøfnugg og mitt personlige stempel.

Kortet fra en annen vinkel


Da vil jeg ønske alle en fantastisk søndag !!!

Klem fra Berit

2 kommentarer:

  1. Nydelig julekort! Lekkert med de transparente snøfnuggene!
    Takk for at du deltar - lykke til!
    Klem

    SvarSlett