tirsdag 2. februar 2010

Jeg har nytt fridagen min ved scrappebordet

Det er bra herlig å få sitte å gjøre det du har mest lyst til så lenge du vil. Litt klesvask, middagslaging og rydding innimellom går bra det også da.
Er igang med noe nytt for min del. Men jeg har kost meg skikkerlig med dette. Kommer tilbake med hva det er senere når jeg har fått gitt det bort. Søsteren min har bursdag om noen dager, så jeg har laget noe til henne. ( Ble du nyskjerrig nå Anne ? )

Men nå over til det jeg har laget i ettermiddag. Det ble ett kort som skal være med på noen utfordringer. Skissen fant jeg hos Truly Scrumtious.Som en eksta utfordring ville de se stitching. Hos The Pixie Cottage ville de ha fargene rød og rosa eller bare en av fargene. Jeg har en lett blanding av begge. Stampavie and more hadde Love Card / Valentin som tema. Hearts var emnet hos Secret Crafter. Hos Double Dutch og Creative Card Crew er det Valentine's som gjelder.

Her har jeg brukt hvit bazzill. Mønsterark fra Crate Paper - Blue Hill Collection; Brezze. Velvet Ribbon fra Panduro. Hjerter fra QK , tekst fra Norsk Stempelblad og jeg er ikke sikker på hvem stempeltrykket er fra. Det er imidlertid malt med Distress Ink ( noen av mine første trykk jeg malte ).


Inni har jeg brukt det samme mønsterarket. På side to har jeg en Maja Road Calendar. Hjerter fra QK.


Baksiden er enkel med mitt personlige stempel :)

Kortet fra en annen vinkel


Da skal jeg sette meg ved bordet mitt igjen og kose meg noen timer *juhu*

Ønsker deg en flott tirsdag !!!

Klem fra Berit

13 kommentarer:

  1. Så flott kort, Berit!
    Fine farger og motivet passer så godt til Valentine.
    Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
    Anne :)

    SvarSlett
  2. Så fint et kort du har laget;0)

    SvarSlett
  3. Fabulous card. Love the stitching round the edges. Wonderful image and great colours

    Thanks for joining us this week on SCSC

    Mel X

    SvarSlett
  4. Fornuftig bruk av fridagen Berit, hehe...
    Koselig kort, klem:)

    SvarSlett
  5. So lovely! Thanks for playing at The Pixie Cottage!

    SvarSlett
  6. Lovel card Berit, such a cute image thank you for joining the CCC challenge this week, Linda x

    SvarSlett
  7. Flott kort med flotte detaljer! Takk for at du deltar hos the Pixie Cottage! Håper å se deg igjen neste gang.

    Klem fra Anne
    (Nysgjerrig JEG? ikke det spor! *knis*)

    SvarSlett
  8. So pretty

    Thanks for joining us on SCSC :)

    Hugs Jane x

    SvarSlett
  9. Great card and a super cute image!
    Thanks for playing at The Pixie Cottage.

    SvarSlett
  10. What a lovely card,

    thanks for joining us at SAM this week.

    Valou

    SvarSlett
  11. This is really sweet, cute image and great papers, big hugs Pops x x x

    SvarSlett
  12. Heisann. kjempefint kort du har laget her, mye lekker inspirasjon og hente. slenger meg på som følger, å venter spennt på neste kreasjon =)

    SvarSlett