tirsdag 9. februar 2010

Kort til mamma

Nå nærmer det seg morsdag med stormskritt, og da må man jo ha ett kort eller to.
Jeg laget dette kortet etter skissen hos Truly Scrumtious


Andre utfordringer jeg er med på er; ABC Challenge : N is for New. Det nye som jeg har brukt er stempelet. Creative Inspirations : Pink and Cream. Scrappekammeret er en ny norsk utfordringsblogg og de har temaet mor / mamma.



Jeg har brukt beige og rosa bazzill. Mønsterark fra Basic Grey - Romani og Perhaps. Bånd, knapper, charm og blomst. Nestabilities - Labels three. Stempeltrykket er fra The Pixie Cottage - April with hearts. Det er malt med refiller fra Distress Ink. Tekst fra Norsk Stempelblad.

Innsiden er holdt i noenlunde samme stil.

Teksten har jeg funnet på nettet :)



Baksiden er enkel og har mitt personlige stempel

Kortet fra en annen vinkel


Da ønsker jeg dere en fortsatt flott kveld !

Klem fra Berit

9 kommentarer:

  1. Så flott et kort du har laget i nydelig rosa<3
    Takk for at du deltar hos oss på Scrappekammeret;0)
    Håper du kommer tilbake til neste utfordring!

    Klem Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar hos SCrappekammeret!:)

    Klem fra Cathrine:)

    SvarSlett
  3. Helt herlig Berit.
    Er så glad i rosa, det blir jo så lekkert.
    kortet ditt er nydelig pyntet på alle sidene jo. Veldig gjennomført.
    Takk for at du deltar.
    klem fra Linda W på vegne av scrappekammeret...

    SvarSlett
  4. Åååå!!! Dette var fint! Nydelige farger, og et nydelig dikt!

    Tusen takk for at du er med på Scrappekammerets utfordring!

    Klem Agnete,Kammerpike!

    SvarSlett
  5. Very sweet

    Thanks for joining us on ABC :)

    Hugs Jane x

    SvarSlett
  6. Veldig fint kort du har laget :-) Ordentlig søtt motiv, og et virkelig nydelig dikt!
    Tusen takk for at du er med i utfordringen vår.
    Klem fra Guro

    SvarSlett
  7. Wonderful sweet card, beautiful colours and adorable image.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  8. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Ønsker deg en flott helg ;)
    Klem fra Anette - kammerpike :)

    SvarSlett
  9. Such a pretty card. Love the image you've used and the colours also. Thanks for joining us this week at TS. Hugs Michele x

    SvarSlett