tirsdag 4. oktober 2011

Kort med søm

Det er ikke ofte symaskina er fram her til meg, men her har jeg prøvd.
Inne hos Scrappekammeret vil de se søm på denne utfordringen, så da prøver jeg meg der med dette kortet


Denne gangen ble det ett kort til en gutte-konfirmant.
Inni har jeg holdt det i den samme stilen.

Det samme med baksiden


Størrelse: 15 x 15 cm
Blekk: Memories - Black
Motivet malt med Distress Ink
Stempel: Tekst - Norsk Stempelblad og Stempelglede
Motiv:  StampIt - Joey
Papir: Craft bazzill
Mønsterark fra Crate Paper, My Mind's Eye og 7gypsies
Annet: Nestabilities; ovaler. QK; stjerner. Brads
Teknikker: Sikksakksøm sydd rundt kantene
Noen detaljbilder



ØNSKER DEG EN FLOTT DAG !

Klem fra Berit

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott guttekort du har laget! Fin effekt av det sydda rundt papiret!
    Tusen takk for ditt bidrag til scrappekammaret!

    SvarSlett
  2. Hei og hopp =) da dukket jeg plutselig opp!
    Du har jammen vært produktiv i oktober ser jeg ;) Dette var et kjempetøft guttekort!
    Tøffe detaljer hele veien!

    Klem fra det snikende ullteppe (les: lillesøster)

    SvarSlett