mandag 10. oktober 2011

Min venn

Denne gangen ble det ett vennekort som ble til da jeg satte meg ned ved bordet mitt.

Fant meg en utfordring inne hos Card and Scrap, som jeg jobbet ut i fra.
De ville se Embossing eller Distressing.

Slenger meg med noen flere utfordringer med det samme:
 Truly Scrumptious har også Distressing,
Creative Inspirations har Friendship som tema og
Stampin' for the weekend vil se høstfarger.

Innsidene er også "pyntet". Ikke så mye pynt i den forstand, men noen ord gjør seg godt.

Baksiden er enkel



Ett detaljbilde av den flotte blomsten fra Korthobby


Størrelse: 15 x 15 cm
Blekk: Archival Ink - coffee
Stempel: Tekst fra Stempelglede
Papir: Bazzill - java
Designer Paper fra ancestry.com
Annet: Metallpynt, blomst og blonder
Teknikker: Distresset kantene
Andre ting: Hovedmotivet husker jeg dessverre ikke hva kommer fra
( men jeg tror det er fra Sagen Vintage )

Ha en fortreffelig dag !

Klem fra Berit

1 kommentar:

  1. Dette var lekkert. Liker godt fargene og designen. Ble en helhet i det med alle sidene pyntet. Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap og lykke til. Håper du blir med oss igjen på neste runde. Jeg har candy dersom du er interessert. Klem Bettina

    SvarSlett