lørdag 5. juni 2010

Ett enkelt kort

Dette kortet ble tilslutt veldig enkelt. Jeg hadde egentlig en annen plan når jeg begynte, men den forandret seg under veis.
Jeg likte så godt skissa som Sketchy Colors hadde som utfordring denne uka.
Cupcake Craft Challenges hadde tema; Summer Delights. "Use Bright Fun Colors" var utfordringen hos The Pink Elephant. Til Everybody-Art-Challenge og Stampin' for the Weekend var det "Summer" som var tema. Charisma Cardz vil se blomster og Daring Cardmakers vil ha pearls.

Da til kortet som ble slik
Jeg har brukt hvit bazzill og restepapir. Blomster fra Wild Orcide, sommerfugl, charms, pearls og glitterlim. Stempeltrykk fra The Greeting Farm. Tekst fra Norsk Stempelblad.
Inni er det en tekst fra Norsk Stempelblad.


Baksiden ble i samme stil og har mitt personlige stempel.

Sommerfuglen i nærbilde


Kortet fra en annen vinkel

Da ønsker jeg alle en flott lørdagskveld. Jeg skal straks ta meg en tur på arbeid :)

Klem fra Berit

13 kommentarer:

  1. Så flott dette var!!! Skikkelig stilige farger, og veldig søt sommerfugl.
    Ha en fin helg :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Kortet ditt ble kjempeflott, og du er ikke den eneste som forandrer retning underveis:)
    Flott løsning av skissen!
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvarSlett
  3. Så lekkert!Glade og frisle farger!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. What a beautiful card. Thanks for sharing with us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    SvarSlett
  5. Awww this is adoreable!!

    Thank you for joining us at Charisma this week - good luck!

    Leanne xx

    SvarSlett
  6. Thank you for joining us at Cupcake Craft with such a sweet card ! Good luck ! Smiles from Catherine

    SvarSlett
  7. Et flott kort og en stiiilig sommerfugl!

    Søsterklem

    SvarSlett
  8. Your card is absolutely stunning!!! Thank you for joining in the fun at SFTW challenge, oh and good luck.

    Hugs x

    Joanne

    SvarSlett
  9. oh wonderful card, beautiful cute image and fab colours too.
    luv
    Debby

    SvarSlett
  10. What a sweet card you made!!! Thanks for joining us at TPE!

    SvarSlett
  11. Darling card!! Thank you so much for playing along with us at TPE!!
    Sheri-TPE DT

    SvarSlett
  12. This is so very pretty! I love it :o)

    Thanks for joining in the SFTW challenge and good luck!

    Kate

    SvarSlett
  13. Herlig kort. Den sommerfuglen var en super detalj.
    Takk for at du deltar hos SFTW.
    *Gunn*

    SvarSlett